TANDARTSEN Boca Sana
We zijn momenteel gesloten.Weer open op maandag van 07:30 tot 19:00

Hoe we met elkaar omgaan

De basis van een goede tandheelkundige behandelrelatie is wederzijds vertrouwen en respect. U mag van de behandelaars van Boca Sana verwachten dat zij altijd de best mogelijke zorg leveren, up-to-date blijven qua kennis en kunde en u altijd van de juiste adviezen voorzien. Van u als patiënt verwachten wij dat u zich netjes aan uw afspraken houdt. Dat wil zeggen dat u op de afgesproken tijd op de praktijk bent. Mocht u verhinderd zijn voor een afspraak dan kunt u die tijdig (48 uur) van tevoren verzetten. Komt u te laat of niet opdagen of annuleert u een afspraak te laat, kan de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.

De behandelaars doen hun best zo goed mogelijk op tijd te werken en meestal lukt dat ook goed. Soms kan het voorkomen dat een behandeling voor uw afspraak uitloopt, waardoor u toch even moet wachten. We vragen daarvoor uw begrip.

Als u op uw reguliere, periodieke controle-afspraken komt, kunnen we veel spoedbehandelingen voorkomen. Toch kan het voorkomen dat er zich onverwachts een spoedgeval aandient zoals een pijnklacht, afgebroken tand of ongeval. Als u ons in het begin van de ochtend belt, kunt u vrijwel altijd dezelfde dag terecht zodat een van de tandartsen kan kijken wat er aan de hand is. Soms kan het probleem direct met een behandeling voor de lange termijn worden verholpen. Het kan ook voorkomen dat er een vervolgafspraak gemaakt zal moeten worden om het probleem definitief te verhelpen.

Een goede mondgezondheid is grotendeels afhankelijk van een goede gebitsverzorging. We verwachten dat u de adviezen die tandartsen en mondhygiënisten aan u geven voor het dagelijks reinigen van uw gebit zo goed mogelijk opvolgt. Van ons mag u uiteraard een goede hygiëne van de praktijk verwachten.

Bij uitgebreide behandelingen proberen we van tevoren zo goed mogelijk aan te geven welke kosten u kunt verwachten. Indien wenselijk kan er een begroting worden gemaakt. Wij verwachten van u dat u vervolgens de factuur tijdig voldoet. Mocht u niet in staat zijn het gefactureerde bedrag in één keer te betalen, bestaat er de mogelijkheid om via Infomedics een regeling voor gespreide betaling af te spreken.

Heeft u een vervelende ervaring met de praktijk, een behandeling of een van de medewerkers, hebben we graag dat u dan aan ons aangeeft. We kunnen dan kijken hoe we de plooien weer glad kunnen strijken en van een kritische noot kunnen we altijd wat leren. Lukt het niet om er samen uit te komen (wat nog nooit is voorgekomen in onze historie) zijn wij aangesloten bij de klachtenprocedure van de brancheverenigingen. Als u juist heel tevreden bent, vinden we dat uiteraard ook leuk om te horen! En als u het wil delen met de rest van de wereld waarderen we het als u een review op internet schrijft.

Tevreden over Boca Sana?

Laat dan een 5-sterren Google Review achter. Dit wordt zeer gewaardeerd.

Minder tevreden?

Neemt u alstublieft contact met ons op. Wij streven ernaar om de klacht spoedig samen met u op te lossen.

Verder zijn we aangesloten bij het KNMT.