De basis van een goede tandheelkundige behandelrelatie is wederzijds vertrouwen en respect. U mag van de behandelaars van Boca Sana verwachten dat zij altijd de best mogelijke zorg leveren, up-to-date blijven qua kennis en kunde en u altijd van de juiste adviezen voorzien. Van u als patiënt verwachten wij dat u zich netjes aan uw afspraken houdt. Dat wil zeggen dat u op de afgesproken tijd op de praktijk bent. Mocht u verhinderd zijn voor een afspraak dan kunt u die tijdig (48 uur) van tevoren verzetten. Komt u te laat of niet opdagen of annuleert u een afspraak te laat, kan de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.
De behandelaars doen hun best zo goed mogelijk op tijd te werken en meestal lukt dat ook goed. Soms kan het voorkomen dat een behandeling voor uw afspraak uitloopt, waardoor u toch even moet wachten. We vragen daarvoor uw begrip.
Als u op uw reguliere, periodieke controle-afspraken komt, kunnen we veel spoedbehandelingen voorkomen. Toch kan het voorkomen dat er zich onverwachts een spoedgeval aandient zoals een pijnklacht, afgebroken tand of ongeval. Als u ons in het begin van de ochtend belt, kunt u vrijwel altijd dezelfde dag terecht zodat een van de tandartsen kan kijken wat er aan de hand is. Soms kan het probleem direct met een behandeling voor de lange termijn worden verholpen. Het kan ook voorkomen dat er een vervolgafspraak gemaakt zal moeten worden om het probleem definitief te verhelpen.